Beauty Blender

Merhaba!

Beauty Blender'ı duymayan kalmamıştır. Makyaj süngerleri arasında en bilineni ve en pahalısı. Bu yazımda fiyatını hak ediyor mu, alternatifleri ile arasında aşırı bir farklılık var mı, nasıl kullanmak lazım ve nasıl temizlemek lazım gibi konulardan bahsedeceğim.



Beauty Blender Watsonslarda ve Sephora'da satılıyor. Pek çok rengi var ve her renk farklı sonuç vaad ediyor. Bende orjinali olan pembe rengi var, Watsons'dan 50 TL'ye almıştım. 

Ürün resimde gördüğünüz plastik kutunun içinde geliyor. Bu kutuyu kesinlikle atmamalısınız. Beauty Blender ıslatılarak kullanılan bir ürün olduğu için kullanım bitince kapalı bir yere konmaması gerekiyor. Bu kutunun üstünde ve altında bulunan delikler süngerin havasız kalmasını önlüyor. (neden havasız kalmaması gerektiğinden yazının sonunda bahsedeceğim.)

Peki nasıl kullanılır bu sünger? Önce süngeri ıslatıyoruz, sonra içindeki suyu sıkıyoruz. Bu işlemin sonunda süngerin büyüdüğünü göreceksiniz. Bu işlem süngerin ürünü içine çekmeyip, tüm fondötenin vs. üstünde kalmasını sağlıyor, böylece boşa ürün kullanmıyorsunuz. Aşağıdaki resimde süngerin kuru ve ıslak hallerini görebilirsiniz.


Süngerin içindeki fazla tüm suyu sıktığınıza emin olunca fondöteninizi, BB kreminizi, krem allığınızı, göz altı kapatıcınızı hatta farınızı bile bu ürünle uygulayabilirsiniz. Kilit nokta süngeri cildinizin üzerinde tampon hareketlerle kullanmak. Ben fondöten ve göz altı kapatıcısı uygulaması için kullanıyorum ve kusursuz bir sonuç veriyor. Fırça çizgileri olmuyor, cildiniz kuru ise fondöten kuru kısımlara yapışmıyor, cakey bir görünüm yaratmıyor. Sonuç: mükemmel.


Beauty Blender sitesine göre ürünü 3 kullanımda bir yıkasanız yetiyor ama Youtube'da izlediğim videolarda 3 kullanım sonrası yıkayanların süngerlerinin bakteri topladığını hatta içinden böcek çıktığını gördüm.  Bunun bir diğer sebebi de ıslakken kapalı kutulara konması bu nedenle süngerin içinde satıldığı kutuyu atmamanız gerekiyor. 

Ben her kullanımdan önce veya sonra Dalin Bebek şampuanı ile süngerimi yıkıyorum. Zaten ıslak kullanılması gerektiği için fırçalarda olduğu gibi kurumasını bekleme derdi olmuyor.

Ben Beauty Blender'dan önce Sephora'nın kendi markasına ait makyaj süngerini kullanıyordum, fiyatı 30 TL. Hiç memnun kalmamıştım. 

Bir sonraki alışverişimde Real Techniques ve Avon makyaj süngerlerini alacağım, karşılaştırma yazısı için takipte kalın.

Sizin makyaj süngerleri hakkındaki fikriniz ne? Fırça mı tercih ediyorsunuz sünger mi? Yorumlarınızı bekliyorum :)

Görüşmek üzere.

Share:

0 yorum