Ekim Ayı Favorilerim

Herkese yeniden merhaba,

Havalar yavaş yavaş buz gibi olmaya başladı, balkabağı resimleri paylaşma ayı geride kaldı. En sevdiğim kahve olan Pumpkin Spice Latte içme zamanlarının da yavaş yavaş sonuna gelmeye başladık. Ekim ayı benim için çok güzel bir ay oldu, umarım sizin için de öyle olmuştur. 

Ben bu ay göz makyajımda kahverengi ve turuncu renklere ağırlık verirken, rujlarda da kahverengimsi nude ve Ekim'in buz gibi son günlerinde de çok çok koyu bi mor arasında gidip geldim. Parlak bir bitişi olan Lumi Magique fondötenimi bir sonraki yaza kadar rafa kaldırdım, yerini Lumi'ye kıyasla daha az aydınlık olan bir BB kreme bıraktım. Soğuk havada kuruyan cildime müthiş bir nemlendirici, saçlarımı da yumuşacık yapmanın formülünü buldum! Bu yazımda sizlere Ekim ayı boyunca çok severek kullandığım ürünlerden bahsedeceğim. 


1) Maybelline Dream Fresh BB Krem

Maybelline Dream BB Kremlerden bahsetmeyen blogger kalmamıştır. 3 ayrı çeşidi var; bronz olan cilde adında da söylediği gibi bronz bir görünüm kazandırıyor, pure olan sivilceli ciltler için içinde salisilik asit barındırıyor (cilt tipi karma ve yağlı olanlar için öneririm bu ürünü, kuru cilt için fazla mat ve kurutucu), fresh olan da benim kullandığım içinde hiç yağ içermeyen ve cilde nemlendirme, aydınlık bir görünüm kazandırma, cilt tonunu eşitleme gibi vaatlerde bulunan bir bb krem. Kapatıcılığı azın bir tık üstünde, bitişi de ne mat ne de parlak.  Bu ürünü cildimde hiç sivilceye sebep olmadığı için senelerdir güvenerek alıyorum.

2) Maybelline One by One Volume Express Rimel


Eğer kirpiklerim tek tek ayrılsın, uzun ve hacimli görünsün diyorsanız bu rimeli mutlaka satın almalısınız. Detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

3) Pastel Day Long Lipcolor 20


Pastel Day Long Lipcolor dudağa lipgloss gibi sürülüp 10 saniye içinde matlaşan bir ürün. Uygulaması çok kolay ve sürmeden önce dudağınızı iyice nemlendirirseniz çizgilere dolma, dudağı kurutma gibi sonuçlarla karşılaşmıyorsunuz. Resimde gördüğünüz 20 numarayı ben bu ay dudaklarımdan hiç çıkarmadım. Mükemmel bir gül kurusu rengi. Kalıcılığı mükemmel diyemem, kahve içtiğiniz veya yemek yediğiniz an çoğu rujda olduğu gibi bu üründe de bozulma yaşayacaksınız; ama rengi o kadar güzel ki bence Kasım ayı boyunca kullanmak için mutlaka edinmelisiniz.


4) Essence Soft Berry Dudak Kalemi 


Dudak kalemlerini sürümü çok kolay olduğu için acelem olduğu günlerde kullanmayı çok seviyorum. Essence de bence dudak kalemleri konusunda en başarılı ve en uygun fiyatlı markalardan biri. Gratis'ten aldığım Soft Berry rengi resimde de görüğünüz gibi kahverengi alt tonlu bir gül kurusu. Benim dudağımdaki rengi gül kurusuna daha yakın oldu, kahverengi alt tonu pek belli olmadı. Dudaklarınızı ürünü kullanmadan önce nemlendirirseniz çizgilere dolma ve kuruluk gibi sorunlara sebep olmuyor; ancak kalıcılığı epey düşük olduğu için gün boyu yeniden uygulama gerektiriyor. 3. uygulama sonunda da benim dudaklarımı epey kuruttu. Eğer dışarıda 2-3 saat vakit geçirecekseniz bu dudak kalemi uygun ama gün boyu dışarıda olacaksanız pek önermiyorum.

5) MAC Smoked Purple Ruj


Havalar soğumaya başlarken benim tercihim ruj rengimi de biraz daha koyultmaktan yana oluyor. MAC'in mat serisinin bir üyesi olan Smoked Purple bu ayın son günlerinde severek kullandığım bir ruj oldu. Swatchlarda da belli olduğu gibi kahverengi alt tonlu bir mor. Kalıcılığı çok iyi, dudakta kuruma veya çizgilere dolma gibi bir sorun yaratmıyor. Ben bu tarz koyu rujları dudak kalemiyle uygulamayı daha çok seviyorum kalıcılığını arttırmak için. Smoked Purple rujunu da yine MAC'e ait Cyber World adlı dudak kalemi ile uyguluyorum.


6) Too Faced Chocolate Bar Palet


Bu ürün hakkında bu haftaiçinde detaylı bir yazı geleceği için lafı çok uzatmıyorum. Asla tozutma yapmıyor, pigmentasyonu mükemmel, her mevsim kullanılabilecek renkler barındırıyor, Ekim ayı boyunca kullandığım tek palet oldu. Eğer bir palet alacağım o da hangisi olsun diye düşünüyorsanız cevap kesinlikle Chocolate Bar Paleti.


7) MAC Red Brick Far

Kim bilebilirdi bir göz makyajına turuncunun bu kadar yakışacağını. Red Brick MAC markasının içinde ışıltı barındırmayan mat farlarından. Mükemmel bir turuncu. Göz kapağınıza ışıltılı kahverengiye dönük bir renk, katlanma bölgenize açık bir kahverengi, dış bölgenize de Red Brick uygulayınca sonuç çok güzel oluyor. Tam bir Ekim rengi bence. Seneye kullanmak için mutlaka bir gidip bakın derim ben.


8) DARPHIN Hydraskin Light Nemlendirici

Kuru/karma ve hassas ciltli insanlar için ilaç gibi bir nemlendirici! Paraben içermiyor, içeriğinin %84ü doğal ürünler, çok güzel bir kokusu var, çok hızlı emiliyor ve kesinlikle sivilce yapmıyor. Eğer pul pul dökülen aşırı kuru bir cildiniz varsa bu ürünün nemlendirme özelliği size yeterli gelmeyebilir ancak eğer normal kurulukta veya karma bir cildiniz varsa bu ürünü mutlaka deneyin derim ben. Fiyatını kesinlikle hak ediyor. (135 TL) Eczanelerde bulabilirsiniz.


9) L'oreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı 

Pek çok bloggerın bu ürünün kendi saçlarında hiç bir işe yaramadığını yazdıklarını okudum ama bu yağ benim boyasız saçlarımda harikalar yarattı. Duş sonrası saçlarımı taramadan ve kurulamadan önce ilk bu yağı saçımın boyuna sürüyorum, sonra da yine L'oreal Elseve markasına ait pembe şişeli Nutri-gloss kolay tarama spreyini tüm saçıma sıkıyorum ve sonuç hem yumuşacık hem de parlak oluyor. Ben her sabah duş aldığım için yağlandırıp yağlandırmaması konusunda bir yorum yapamıyorum; ancak yağlandırırsa bile bu sorunu kuru şampuan ile bir sonraki gün halledebilirsiniz.

Benim Ekim ayı favorilerim bu şekildeydi. Siz bu ay hangi ürünleri çok severek kullandınız? Yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 

Bir sonraki yazıdan haberdar olmak için blogumu takibe almayı unutmayın.

Görüşmek üzere! :)

Share:

5 yorum

  1. pastelin rujunu bende çok severek kullanıyorum canım bulduğum yerde stoklayacağım :) bu arada seni yeni keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Ruj şahane gerçekten❤ bende elseve nin mor kapakli onaricisini sevdim daha yogun formulu var onun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimdeki bitince ona da bir göz atiyim :)

      Sil
  3. Mac ruj çok güzel :)
    Bende bloguma beklerim

    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil