H&M Kozmetik Ürünleri | Farlar

Herkese merhaba!

H&M kozmetik ürünlerinden hakkında duyduğum negatif yorumlar yüzünden uzak durmaya çalışıyordum. Kimi farları çok pigmentsiz dedi, kimi fiyatlarına göre performanslarının çok başarısız olduğunu söyledi bu duyduklarım da beni bu ürünlerden hep itti; ancak geçen gün H&M'e girince kozmetik reyonundan uzak duramadım ve tabiki de her bayanın başına geldiği gibi ben de kendime ihtiyacım olmadığı halde dört tane far aldım.


Ben günlük makyajımda kullanabiliceğim, çok koyuya kaçmayan renkleri almayı tercih ettim. Zaten mor, siyah gibi çok koyu renkleri elimde denediğimde çok yüksek bir pigmentasyon vermedi. Ürünlerin bendeki renkleri Cocoa Mauve, Act Your Beige, In the Red ve Orange Ochre.

1) Cocoa Mauve


Cocoa Mauve içinde hafif mürdüm belirtileri olan bir kahverengi. Günlük makyajınızda göz kapağınızın dış bölgesine sürmek için ideal bir renk. Pigmentasyonu çok çok iyi ve hiç tozutma yapmıyor.


2) Act Your Beige


Act Your Beige'i alırken sade bir açık kahverengi tonu olur ve göz kapağımın katlanma bölgesine sürerim diye düşünmüştüm; ancak eve gelip elimde swatchlayınca içinde epey altın ışıltısı olduğunu gördüm. Bu nedenle göz kapağımın tümüne sürmeyi tercih ettim. Aşağıdaki resimde olduğundan daha altın çıkmış, normalde daha kahverengi. Bu farın pigmentasyonu çok çok iyi olmasa da iyi ve tozutma yapmıyor.


3) In the Red


Bu farı altın, beyaz, kahverengi gibi pek çok ton ile kombinleyip kullanabileceğimi düşünerek aldım. En sevdiğim uygulama şekli göz kapağıma orange ochre, katlanma bölgeme açık bir kahverengi ve dış bölgeme in the red sürmek. Bu farın pigmentasyonu çok iyi ve tozutma yapmıyor.


4) Orange Ochre


Normalde turuncu gibi uçuk bir rengi asla far olarak kullanmazdım ama h&m o kadar güzel bir turuncu yaratmış ki almasam aklım kalırdı. Bu farı nasıl uyguladığımı yukarıda belirttim, diğer farlar gibi orange ochre'ın da pigmentasyonu çok iyi ve tozutma yapmıyor.

Ben h&m'den aldığım farlardan çok memnun kaldım. Tam sonbaharlık ve günlük renkler. Her birinin fiyatı 15 TL ve bence verdiğiniz fiyata değiyor ama koyu renkli farlardan uzak durmanızı öneririm.

Siz h&m far koleksiyonundan hangi renkleri aldınız? Görüşleriniz nedir? Yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim :)

Yazılarımdan haberdar olmak için blogumu takibe almayı unutmayın. :)

Görüşmek üzere

Share:

1 yorum