MAC Studio Sculpt SPF 15 Fondöten

Herkese yeniden merhaba!

Uzun zamandır Gratis ve Watsonslardan satın aldığım uygun fiyatlı fondötenleri kullandıktan sonra artık daha yüksek fiyatlı markalardan birine yatırım yapmam gerektiğine karar verdim. Böylece hem yeni ürünler denemiş olacaktım hem de bu fondötenlerin fiyatını gerçekten hak edip etmediğine karar verebilecektim. Nars Sheer Glow, MUFE Ultra HD ve MAC Studio Sculpt arasında düşünüp dururken önceliği MAC Studio Sculpt'a vermeye karar verdim.


Ürün porselen bebek gibi ama bir o kadar da doğal bir sonuç vadettiği için yapısı normalin biraz üstünde bir kalınlığa sahip. Yapısı nedeniyle bu ürün sonbahar ve kış gibi havaların terletmediği mevsimlerde kullanmak için daha ideal.

Saten bir bitişe sahip olan Studio Sculpt nemlendirici özelliğe de sahip. Bu nedenle ürünü kuru ciltliyseniz tercih etmenizi öneririm.

Studio Sculpt bezelye tanesi kadar ürünü uyguladığınızda orta düzeyde bir kapatıcılık sağlıyor. Bir kaç kat daha sürüp fondöteninizin kapatıcılığını arttırmanız mümkün. 

Kalıcılığı çok çok iyi. Ben baz kullanmadan cildime uyguladığımda 5 saat sonunda hala suratımda çizgilere ve gözeneklere dolmamış bir şekilde sabit duruyordu. Ancak eğer yoğun aktivitelerde bulunacaksanız (mezuniyet, düğün vs.) ürünü hem baz hem de sabitleyici pudra/sprey yardımı ile uygulamanızı öneririm.

Studio Sculpt hakkında internetteki yorumları okurken ürünün ciltte biraz durduktan sonra turunculaştığını yazanlar olduğunu gördüm. Ben almadan önce ürünü cildime uygulattırdığım için böyle bir sorun ile karşılaşmadım, siz de bu ürünü satın almak isterseniz öncesinde mutlaka MAC çalışanları yardımıyla doğru renk tonunu seçmek için ürünü cildinize uygulayın.


Sonuç olarak ürün orta-iyi düzey kapatıcılığa sahip, saten bitişli, cildi nemlendiren ve kalıcılığı epey yüksek olan bir fondöten. Fiyatı 103 TL.

Fiyatını hak ediyor mu diye sorarsanız ben MAC markalı bir fondötene yatırım yaptığım için mutlu olsam da ve üründen epey memnun kalsam da; L'oreal Lumi Magique fondötenim ile arasında kapatılıcılık ve kalıcılık konusunda pek bir fark görmedim. Tabi Studio Sculp'ın bitişi satenken, Lumi'ninki ıslak, birbirlerine muadil değiller yani. Eğer bir fondötene yüksek fiyat vermek konusunda tereddütteyseniz Gratis ve Watsonslardan aynı sonucu elde edebileceğiniz pek çok muadilini bulabileceğinize eminim. 

Sizin Studio Sculpt hakkındaki görüşleriniz nedir? Satın almak ister misiniz yoksa uygun fiyatlı fondötenler ile yola devam etmeyi mi tercih edersiniz? Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Yazılarımdan haberdar olmak için blogumu takibe almayı unutmayın!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Share:

5 yorum

  1. Bende senin gibi düşünüyorum yüksek fiyatlı bir ürüne para yatırmak istiyorum ve mac'den fondöten almayı düşünüyorum, çok kararsızım ya bakalım :) bana da beklerim http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mağazaya gittiğinizde çok yardımcı oluyorlar zaten, bence mutlaka edinmelisiniz :)

      Sil
  2. Merhaba blogunuza uye oldum bende makyaj ve bakim uzerine yaziyorum. Bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Bende uygun fiyatlı fondoten arıyorum veya BB krem öneriniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç geri döndüğüm için kusura bakmayın, farmasi cc ve bb kremleri tavsiye ederim. kapatıcılıkları çoğu bb kreme göre yüksek. maybelline super stay 24 h fondöten de en sevdiğim uygun fiyatlı fondöten, ikinci sırada revlon colorstay serisi var.

      Sil