NAKED 3 Paleti ile Sonbahar Makyajı

Herkese yeniden merhaba!

Havalar soğudukça makyajıma daha soğuk tonlu renkler eklemeye başladım. Altınlar yerini mora bıraktı, en sevdiğim kırmızı rujum Rimmel 107 de kendini hafif kahverengi alt tonlu bir kırmızıya bıraktı.

Beni instagram hesabımdan takip ediyorsanız (@theselproject) yaptığım bu makyajı biliyorsunuz, bilmeyenler için paylaşıyorum.

NAKED 3 Paletini yazın elimden hiç düşürmemiştim; ancak okullar açılınca paletteki renklerin fazla pembe tonlarında olması nedeniyle yaza uygun bir palet olduğunu düşünüp dolaba kaldırdım. Bugün makyajımda morları kullanmak isteyince aklıma yeniden bu palet geldi ve iyi ki de gelmiş. 

Bu yazımda sizlerle NAKED 3 Paletini kullanarak yaptığım sonbahar makyajımı paylaşacağım.

Önce gözlerden başlıyoruz. Ben düzgün bir far ve eyeliner sonucu elde edebilmek için sık sık bant methodunu uyguluyorum. Gözümün dış bölgesinden kaşıma kadar bant yapıştırıyorum böylece hem farım olması gerekenden dışarı taşmıyor hem de eyelinerım düz oluyor. Baz olarak önceki yazılarımda da bahsettiğim MAC Paint Pot Painterly far bazını kullandım. Daha sonra NAKED 3 Paletine geçtim.


Göz kapağıma Nooner adlı rengi sürdüm. (1 ile işaretli olan renk) Ardından katlanma bölgeme Liar (2) adlı rengi sürdüm. Gözümün dış bölgesine de Factory (3) isimli rengi sürüp katlanma bölgem ve dış bölgemdeki renkleri birbirine iyice karıştırdım. Böyle soğuk tonlu renklerde kaş altımı aydınlatmaya çok önem veriyorum yoksa far ve deri arasındaki direkt geçiş bence kötü duruyor. Kaş altımı paletteki strange rengi ile aydınlatıp geçişi yumuşattım. Gözümün iç bölgesine de bu rengi sürdüm


 Son olarak gözüme Mac jel eyeliner uygulayıp L'oreal Mega Volume Collagene rimelini sürdüm ve göz makyajımı tamamladım.






Yüzümde kullandığım ürünler de L'oreal Lumi Magique Fondöten, Rimmel London Wake Me Up Concealer ve The Balm Instain allık serisinden Swiss Dot adlı allık. Bu makyaja bence bütünlük katan bir diğer aşama da bronzer. NARS'ın Laguna adlı bronzerı aşırı pigmenti ile kalbimi çaldı, her makyajımın bir parçası oldu son zamanlarda.


Son olarak da MAC'in bu kahverengi alt tonlu Viva Glam III adlı mat rujunu sürüp makyajımı tamamladım.

Bu makyajı özellikle soğuk günlerde zombi gibi beyaz olan cildime renk kattığı için çok sevdim.

Sizin bu makyaj hakkındaki görüşleriniz nedir? Soğuk sonbahar günlerinde vazgeçemediğiniz makyaj ürünlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, bir sonraki yazıda görüşmek üzere. :)





Share:

0 yorum