The Balm Shady Lady vol. 2 Paleti


Herkese yeniden merhaba!

Ankara'da yaşanan acı olaydan sonra bir süre yazı yazmaya ara vermek istedim. Yazıma başlamadan önce buradan bir kez daha kaybettiklerimizin mekanı cennet olsun, yakınlarının başı sağ olsun ve Allah sabır versin demek istedim.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bugün sizlerle iki hafta önce aldığım the Balm Shady Lady vol. 2 paleti hakkındaki görüşlerimi ve bu far paletindeki renkleri nasıl kullanabileceğinizi paylaşacağım. Umarım keyifle okursunuz.
Shady Lady vol. 2 paleti hakkında söylemem gereken ilk şey çok çok pigmentli olması ve "devilish danielle" rengi dışında hiç toz şeklinde dökülmemesi ve göz kapaklarında kurutma yapmaması. (ki bu sıkıntı da far fırçanıza makyaj sabitleyici sıkarak çözülebilir.)


Bu paletin bir diğer sevdiğim yanı kocaman bir aynasının olması. Eğer geç kaldıysam ve makyajımı dışarıda yapmam gerekiyorsa bu ayna gerçekten çok kullanışlı. Palette mor tonlardan mavi tonlara, şeftaliden yeşillere kadar her ton mevcut. Çeşitli kombinasyonlarla hem günlük hem gecelik makyajlarınızda kullanabilirsiniz. Bütün renklerde sim mevcut, hiçbiri mat değil. 


Ben bu paleti çeşitli göz makyajlarımı yapmak için kullanıyorum. Şimdi size en sevdiğim üç kombini nasıl yaptığımı anlatacağım.

1) Okul makyajım

Okula giderken sade olmak gibi bir takıntım yok, ama acelem hep oluyor. Bu yüzden en basit makyaj neyse genelde onu tercih ediyorum. Far bazımı sürdükten sonra bütün kapağıma "devilish danielle" tonunu sürüyorum. Sonra katlanma bölgeme turuncumsu bir renk olan "mischievous marissa" rengini hafif bir gölgeleme yapmak için az bir miktarda sürüyorum. (eğer kahverengi bir farınız varsa katlanma bölgenize bunu sürmeniz daha güzel olur bence.) Gözümün dış bölgesine "just this once jamie" tonunu sürüp en son iç bölgeme "tempting tara" rengini sürüyorum. Göz altıma da kalem çekmek yerine "just this once jamie" rengini kirpik hizamda gezdiriyorum. Eğer daha belirgin bir mor isterseniz göz kapağınızın dış bölgesine "just this once jamie" yerine "feisty felicia" sürebilirsiniz.

2) Akşam çıkarken tercih ettiğim makyajım

Bu kombin hafif bir smokey eye efekti yaratmak isteyenler için uygun bir göz makyajı olacaktır. Göz kapağıma metalik bir renk olan "insane jane" rengini sürüyorum. Katlanma bölgeme "just this once jamie" rengini sürüyorum. (kahverengi farınız varsa daha güzel olacaktır.) Dış bölgeme de "feisty felicia" rengini sürüp fırçamda kalanı alt kirpik hizamda gezdiriyorum. İç bölgeme "tempting tara" rengini sürüp güzel bir cat eye ile göz makyajımı tamamlıyorum.

3) Gündüzden akşama devam edilebilecek bir makyaj

Bu kombinde de göz kapağıma "devilish danielle" rengini sürüyorum, katlanma bölgeme "just this once jamie" rengini sürüyorum dış bölgeme de "bossy bobbi" rengini sürüyorum.Yine iç bölgeme "tempting tara" sürüp alt kirpik hizama "bossy bobi" ve "just this once jamie" renklerini karıştırıp sürüyorum. Bu kombinin tek kötü yanı mavi tonları giymedikçe biraz abesk kaçabilir ama katlanma bölgesindeki mor ile iyice karıştırabilirseniz çok sırıtan bir mavi görüntü yaratmıyor.

Paletin bir diğer güzel yanı sevdiğiniz aydınlatıcı tonuna bağlı olarak en alt sıradaki üç rengi aydınlatmak istediğiniz bölgelerde de kullanabilirsiniz.

Paleti Gratsis ve Watsonslarda indirimsiz 79 TL, indirimli 49 TL gibi bir fiyata edinebilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)





Share:

0 yorum