Avon Big&False Lash Rimel

Herkese merhaba!

Avon'un Big and False Lash rimelini Duygu Özaslan'ın videosunda hepimiz duyduk. Ben ilk 2000e girip bu rimeli hediye olarak kazanamamış olsam da daha sonra satın almadan duramadım. Bu yazımda Avon'un Big and False Lash rimeli hakkındaki düşüncelerimi artı ve eksileriyle sizinle paylaşacağım.


Ürün kirpiklerinizin görünümünü iki kata kadar arttırarak takma kirpik etkisi yaratmayı vaat ediyor. Kısacık kirpikleriniz varsa bile belirgin, hacimli ve uzun gösteriyor. Su bazlı oluşu akma derdi yaşatmaması açısından çok iyi olsa da çoğu su bazlı rimelde olduğu gibi zor çıkıyor, epey iyi bir makyaj temizleme ürünü gerektiriyor. 



 Ürün kalın bir fırçaya sahip, kılları değişen uzunluklarda ve epey fazla. Ürün fırçasıyla daha önce belirttiğim takma kirpik etkisinin yanında topaklanma yapmamayı da vaat ediyor. Ürünün ucuna doğru daralan fırçası gözün doğal şeklini korumayı ve kirpikleri gözün şekline göre kaldırmayı amaçlıyor.

Big and False Lash rimel topaklanma yapmaması haricinde bütün vaatlerini yerine getiriyor. Birinci uygulamada uzun ve hacimli kirpiklerle beraber doğal bir sonuç, iki ve üçüncü uygulamalarda da aşırı belirgin simsiyah kirpiklere sahip olmanızı sağlıyor.

Ürünün topaklanma yapmaması tamamen sizin rimel sürme becerenizi kalıyor. Açıkçası benim bugüne kadar en zor sürdüğüm rimel bu oldu. Hiçbir rimelimde göz kapağıma ve göz altlarına bulaşma sorunu yaşamazken bu rimelde yaşadım. Yavaş yavaş ve fırçaya az ürün alarak kullanmanız gereken bir ürün yoksa epey zorlanabilirsiniz benim gibi. Fondöten uygulamanızdan önce big and false lash rimelini kullanmanızı tavsiye ederim.

Ürünün belirttiğim eksisini göz önünde bulundurmazsak bugüne kadar kullandığım en güzel rimel. Kirpiklerimi birbirinden ayırıyor, kaşlarıma kadar uzatıyor ve çok iyi hacim veriyor.

Siz de bu ürüne sahip olmak isterseniz Avon'un internet sitesinden satın alabilirsiniz.

Siz bu ürünü denediniz mi? Görüşleriniz nedir? Yorumlarda benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Share:

2 yorum

  1. Bende ilk 2000 girerek aldım ürünü çok memnun kaldım eğer gelmeseydi aklıma gelmezdi belki almak ama sizin bu yazınızdan sonra alırdım yinee �� çok begendim bende sizin gibi (: blogunuza bakarken yarışmanızı gördüm ona da katıldımm ��������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ıslaklığı ile biraz sorun yaşadığım için bırakmak zorunda kaldım :/ bol şans çekilişte!

      Sil