Maybelline Super Stay 24h Fondöten

Herkese yeniden merhaba!

Bugün sizlere SPFsiz fondöten arayışı ile Gratis'e girip uygun fiyatını görünce satın almaya karar verdiğim Maybelline Super Stay 24h fondötenini anlatacağım. Eğer sizde uygun fiyatlı bir fondöten arayışındaysınız bu yazı size yardımcı olabilir.





Maybelline Super Stay fondöteninin formülünü yaz başında değiştirip bu konuda epey tepki toplamıştı. Ben eski formülünü kullanmadığım için bir karşılaştırma yapamasam da yeni formülünden oldukça memnun kaldım.

Ürün ortanın üstünde kapatıcılığa sahip. Eğer ürünü uygulayıp sivilce ve lekelerinizin üzerine concealer uygularsanız eser kalmayacaktır. Bitişi mat ile aydınlık arasında, biraz daha mata eğilimli. Yapısı kalın olmasına rağmen ciltte son derece doğal duruyor, kalın yapılı fondötenlerin yaşattığı yüzde ağırlık yapma hissini yaşatmıyor.

Ben ürünü 24 saat kalıcılığı doğru olup olmadığını test etmek için hem gece dışarı çıktığımda hem de günlük kullanımlarımda makyaj bazı kullanmadan uyguladım, cildimde 24 saat boyunca tutmasam da günün sonunda aynaya baktığımda makyajımda hiçbir bozulma olmamıştı. Eğer cildiniz yağlı veya karma yapıdaysa parlamayı önlemek için bir kaç saat sonunda cildinizi matlaştırmak için pudra ihtiyacı duyabilirsiniz, benim normal yapılı cildim böyle bir ihtiyaç duymadı.

Ürünün benim için bir diğer artısı da hassas cildimde sivilce yapmamış olması.

Super Stay fondötenin tek sorunu renk skalasının çok düşük olması. En açık rengi olan Sand Beige'i kullanmama rağmen cildimde çok çok az sarı durdu, ancak Beauty Blender yardımı ile cildime iyice yedirerek ve boyun bölgeme de uygulayarak kötü bir görünüm oluşmasının önüne geçiyorum. Eğer cildiniz pembe alt tonluysa kendinize uygun rengi bulmakta zorluk yaşayabilirsiniz.

Maybelline Super Stay 24h Fondöteni Gratis ve Watsonslardan 22 TL'ye edinebilirsiniz. Ben fiyat-kalite performansı olarak bu üründen çok memnunum.

Siz bu ürünü kullandınız mı? Görüşleriniz nedir? Yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim :)

Yazılarımdan haberdar olmak için blogumu ve instagram sayfamı (theselproject) takibe almayı unutmayın. 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Share:

3 yorum

  1. fondoten bende sivilce yapıyor isterse milyarlık olsun :D

    YanıtlaSil
  2. Bende kullandim tek katta bile kusma yaoiyor boyle hafif pullu oluyor ve elim yanagima deyince siliniyor

    YanıtlaSil