Benimle Hazırlanın | Noel 2015 (Yılbaşı Makyaj Önerisi)

Herkese yeniden merhaba,

Yarı İngiliz yarı Türk bir aileden geldiğim için Noel zamanını 19 senedir hiç aksatmadan İngiltere'de ailem ile geçiriyorum. Yılın en sevdiğim ve en heyecanla beklediğim günü 25 Aralık. Hem bütün aile bir araya geliyor, hem bir sürü hediyeler alınıyor hem de çok güzel yemekler yeniyor!

Noel ve yılbaşı diyince benim aklıma hep altın, kırmızı ve koyu yeşil renkleri gelir. Ben de bu noelde bu üç rengi bir arada kullanmak istedim. Makyajımda altın bir göz farı ve kırmızı ruj, kıyafetimde de koyu yeşil bir bluz tercih ettim. Bu yazımda sizlere kombinimden ve makyajımdan bahsedeceğim. Siz de yeni yıl için bir kıyafet ve makyaj arayışındaysanız bu yazı size ilham verebilir.


Göz makyajımı yaparken gözümün katlanma bölgesine açık bir kahverengi far sürdüm. Benim bu far için tercihim Too Faced Chocolate Bar Paletindeki salted caramel rengi oldu. Daha sonra gözümün dış bölgesine koyu bir kahverengi far uyguladım. Bu far için tercihim yine Too Faced Chocolate Bar Paletindeki semi-sweet ve triple fudge renklerini karıştırarak kullanmak oldu. Göz kapağıma bugüne dek kullandığım en en en güzel renk olan MAC Amber Lights rengini uyguladım. Göz pınarlarımı ve kaş altımı Chocolate Bar paletindeki champagne truffle farı ile aydınlattım.

Dudaklarıma MAC Cherry dudak kalemini ve Rimmel London Kate Moss 107 numaralı rujunu uyguladım.


Kıyafetimde bluz ve etek kombini yaptım. Bence evde geçirilecek özel bir gün için hem çok şık hem de çok rahat bir tercih bu kombin. Bluzumu Zara'dan 50 TL'ye aldım. Eteğimi Zara'dan 40 TL'ye aldım. 


Ojemde de kırmızı bir rengi altın ışıltılar ile kombinledim.

Bence bu sene makyajım ve kıyafetim ile gerçekten Noel ve Yeni Yıl diye bağırdım. Bu tarz kıyafetler beni yeni yıl ruhuna sokmakta gerçekten iyi iş başarıyor. 2016 ve getireceklerini şimdiden iple çekiyorum.

Siz bu sene yılbaşında nasıl bir makyaj ve kombin kullanmayı düşünüyorsunuz? Benimle yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Share:

0 yorum