BİTENLER #1

Herkese merhaba!

Bugün blogumun ilk bitenler yazısı ile size merhaba diyorum. Bu yazı bu blogda bulabileceğiniz en nadir kategorilerden biri olabilir; çünkü ürün bitirmek benim en az yaptığım şey. Gratis ve Watsons'a girince bir şey almadan çıkmayan biri olarak, aldığı şeyi de hemen kullanmak isteyen biri olarak ürün bitirmek epey imkansız oluyor. Mesela bir vücut nemlendiricisi beni aylarca-yıllarca götürebilir çünkü evde binlerce nemlendirici duruyor. (yüzüm için aldığım nemlendiricilerde durum böyle olmuyor; çünkü biraz daha pahalı ürünler tercih ediyorum. Bitmeden yenisini almıyorum.)


Bu yazımda size bitirdiğim cilt ürünlerinden, nemlendiricilerden ve Dalin bebek şampuanından bahsedeceğim. Tekrar alır mıyım almaz mıyım buna da değinmeden geçmeyeceğim elbette.


CİLT ÜRÜNLERİM:
  • Nivea Yatıştırıcı Tonik (Hassas Ciltler için): Cildim kurumaya ve sivilce çıkarmaya meyilli olduğu için toniklerde en önem verdiğim şey içinde alkol bulunmaması. Bu ürünü de normalde İngiltere'den aldığım tonik bitince içinde alkol olmadığı için aldım. Cildimde kuruma ve alerji yapma gibi bir durum yaşatmadı; ancak siyah noktalarıma iyi gelmeyip hatta daha da arttırdığı için bu ürünü pek sevmedim. Yeniden almam.
  • Simple Yatıştırıcı Tonik: Simple markası yurtdışında satılan ve sadece doğal ürünler kullanan bir marka. Bu nedenle bu markanın ürünleri genelde sivilcelenmeye ve alerjik reaksiyona neden olmuyor.  Bu ürün hem kurutma yapmadı, hem de ne zaman kullansam siyah noktalarımda azalma gördüm. Bu üründen çok memnun kaldım ve tekrar tekrar alırım. 
  • Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Bu üründen bahsetmeyen blogger kalmadığına epey eminim. Garnier'in makyaj temizleme suyu ciltteki, gözlerdeki, dudaktaki bütün makyajı çıkarıyor. Çıkmak bilmeyen bazı rimelleri bile çıkarıyor. Ben bu ürünü Clinique'in makyaj temizleme jelini kullanmadan önce kullanıp makyajımı kabaca suratımdan çıkarıyorum. Garnier'in kusursuz makyaj temizleme suyu bende hiç sivilce ve siyah nokta yapmadı bu da ürünün bir artısı oldu. Tekrar tekrar alacağım bir ürün. 

  • Superdrug De-Stressing Aloe Vera Yüz Maskesi: Sadece Watsonslar'da satılan Superdrug markasının De-Stressing Aloe Veralı maskesi benim kullandığım en iyi maskelerden biri oldu. Ürünün kıvamı oldukça yoğun. Cildinize kolayca uygulanıyor, 10 dk sonunda cildinizin gerildiğini, ürünün cildinizde kuruduğunu görüyorsunuz. Maskeyi ciltten çıkarmak zahmetli değil, cilde yapışıp kalmıyor aksine hemen çıkıyor. Benim kuru-normal arası cildimi çok kurutmadı ancak her maskede olduğu gibi bu ürünü kullandıktan sonra da bir nemlendirici ihtiyacı duydum. Yağlı ciltliler bu ürünü rahatlıkla, kuru ciltliler de bir nemlendirici yardımı ile kullanabilirler. Düzenli kullandığımda cildimdeki kızarıklıkların ve sivilcelerin azaldığını gözlemledim bu nedenle bu ürünü tekrar alacağım.
  • Darphin Hydraskin Light Nemlendirici: Hayatımda kullandığım en güzel nemlendirici. Kokusu mis gibi ferah, nemlendiriciliği benim az kuru cildime yeterli, ambalajı çok güzel, sivilceye neden olmadı daha pozitif yönlerini sıralar dururum. Eğer cildiniz çok kuru ise bu ürünü tavsiye etmem. Fiyatı maalesef yüksek olduğu için ürünü yeniden alacağımı sanmıyorum, yoluma La Roche-Posay ile devam edeceğim. Tekrar almayacak olsam da çok memnun kaldım.




VÜCUT ÜRÜNLERİM:

  • Dalin Bebek Şampuanı: Dalin Bebek Şampuanını ilk aldığımda saçlarımı yumuşatması için şampuan olarak kullanmak amacıyla almıştım ancak saçlarımı aşırı yağlandırınca ürünü şampuan olarak kullanmaktan vazgeçtim. Bu ürünü artık iki sebep için kullanıyorum. Birincisi duşta jilet kullanmadan önce. İkincisi de makyaj fırçalarımı ve süngerlerimi temizlemek için. Dalin Bebek Şampuanının en sevdiğim yanı temizleme konusunda çok başarılı olması ve fırçalarımın kıllarında dökülmeye sebep olmaması. Dalin Bebek Şampuanı bitince yerine daha düşük fiyatlı olması sebebiyle Gratisler'de satılan UNİ markasının bebek şampuanını aldım, bu ürün de fırçalarımın kıllarında dökülmeye sebep olmadı ancak makyaj süngerlerimi temizleme performansından memnun kalmadım. Dalin Bebek Şampuanından bir daha şaşmam.
  • Zoella Vücut Nemlendiricisi: En sevdiğim Youtuber kendi kozmetik markasını çıkarınca ürünlerini tabiki de almamazlık edemedim ve yurt dışı seyahatimden kendime bir vücut nemlendiricisi satın aldım. Ürünün ambalajı mükemmel. Hızlı emiliyor. Nemlendiriciliğini ben yeterli bulamadım, yapısı çok yoğun ve sürdükten sonra bu his kalmasa da sürerken yapış yapış bir his veriyor. Yeniden alacağımı sanmıyorum.
Benim ilk bitenler yazımdaki ürünler bu şekildeydi. Siz son zamanlarda hangi ürünleri bitirdiniz? Memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)



Share:

2 yorum

  1. Çok guzel anlatmissiniz bende bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil