MEMNUN KALDIM MI: NYX MATTE FINISH SPREY

Herkese merhaba,

Aranızda benim gibi yaz mevsimine parlak bitişli fondötenlerin, kış mevsimine de mat bitişli fondötenlerin yakıştığını düşünen var mı? Neden bilmiyorum ama parlak bitişli makyajları kış mevsimine hiç ama hiç yakıştıramıyorum. Nasıl kış mevsiminde pembe ruj sürmek alakasız duruyorsa parlak bitişli fondötenler de aynı derece alakasız benim için. Malesef normalden biraz kuruya dönük bir cildim olduğu için mat bitişli fondötenler bazı günler cildimde pütür pütür bir görüntüye sebep olabiliyor. Bu nedenle mat bitişli fondötenleri alamıyorum. Mata yakın bitişli Maybelline Super Stay fondötenim olsa da tam mat bir görüntü elde edemiyor olmam makyaj yaparken benim için büyük bir dert.


NYX markasının bu matlaştırıcı ve makyajın uzun süre kalıcı kalmasını sağlayan spreyini görünce gerçekten çok mutlu oldum! Sonunda bu sprey yardımıyla istediğim mat görünümü elde edebilecektim. Peki gerçekten öyle oldu mu?

Maalesef olmadı. Ürünün üzerinde yağlı ciltler için yazmasa da bence bu ürün kesinlikle yağlı ciltliler için. Benim birazcık kuruya kaçan cildimi bile sabah nemlendirmeme rağmen kuruttu, cildimi gergin hissetmeme sebep oldu. Bunun yanında makyajımda normalden uzun süre bir kalıcılık gözlemlemedim.

Kısacası bu ürün benim beklentim olan parlak bitişli fondöteni matlaştırma işlevini yerine getirmedi, ama yağlı bir cildiniz varsa bir deneyin derim. Normal veya kuru bir cildiniz varsa uzak durmanız gereken bir ürün. Ben bu ürünü bundan sonra far fırçalarıma sıkıp farlarımın pigmentasyonunu arttırmak için kullanacağım.

Fiyatı 49 TL olan bu ürünü Boyner mağazalarında bulabilirsiniz.

Siz NYX markasının mat bitişli spreyini denediniz mi? Bu ürün hakkında ne düşündünüz? Yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Share:

0 yorum