Yılbaşı Hediye Önerileri (Uygun Fiyatlı)

Herkese merhaba,

Yılbaşına sayılı gün kala siz de benim gibi hediye arayışına girdiniz mi? En yakın arkadaşa hediye, ablaya hediye, anneye hediye, akrabalara hediyeler, erkek arkadaşa hediye derken insanın yaratıcılığı ve tabi bütçesi bazen yetmiyor.

Bu yazımda sizler için kendi aklıma gelen ve alacağım hediye fikirlerinden bahsetmek istedim. Hem aklınıza hediye gelmezse bu yazıdan ilham alabilirsiniz, hem de uygun fiyatlı ürünler oldukları için bütçenizi çok zorlamayacaklar!


Ben yeni yılda sevdiklerime kendilerini kış soğuğunda sıcak tutabilecekleri, gergin bir günün sonunda eve geldiklerinde rahatlamalarını sağlayacak veya gelecek yılda kendilerini programlı tutmalarını sağlayacak hediyeler almayı tercih ediyorum. Tüm hediyelerimin amacı gelecek yılda aldıklarım sayesinde kendilerini daha huzurlu ve mutlu hissetmeleri.

Fotoğraf: evermine.com
Birinci fikir sevdiklerinizin yorucu bir günün ardından eve geldiğinde rahatlamaları için bir spa kavanozu! Bu fikir Pinterest'de uzun süredir epey meşhur. Bu kavanozun içine hediyeyi alacağınız kişi neyi seviyorsa onu koyabilirsiniz. Ben Bath and Body Works'den küçük boy vücut nemlendiricisi(kokuları ve nemlendiricilikleri çok güzel, fiyatı aşağı yukarı 30 TL), Watsons'dan cilt maskesi, Watsons'dan noel temalı duş jeli (resimde gördüğünüz minik yuvarlak şeyler), kendi yapacağım bir vücut peelingi, bir lip balm, IKEA'dan minik kokulu bir mum ve Nescafe'nin sıcak çikolata tozlarından koyacağım. Bu noktada kavanozu dilediğiniz gibi süsleyip içine istediğiniz ürünü koyabilirsiniz.

Bu kavanozu spa teması yerine "günlük makyaj kiti", "anne kiti", "manikür-pedikür  kiti"gibi şekillendirebilirsiniz!



İkinci fikir bereler! Son iki senedir bereler epey moda oldu. Bu bereler ile kendinizi yansıtabiliyorsanız bence kıyafetiniz çok daha eğlenceli oluyor. Eğer siz de sevdiklerinize bu tarz bereler almak isterseniz Oysho'da birbirinden tatlı bereler var! (49 TL)

Not: Oysho'dan alacağınız herhangi bir hediyeye sevdiklerinizin bayılacağına eminim!

Bir diğer seçenek ise aşağıdaki resimde görebileceğiniz "the Witch at the Beach" markasına ait bereler. Ucu ponponlu bu berelere sitedeki mevcut istediğiniz görseli çıt çıt şeklinde yapıştırabiliyorsunuz. En güzel yanı da arkadaşınız daha sonra bu görseli değiştirebilir, yani tek bir resme sabit kalmak zorunda değil. Ben bu fikri gerçekten çok beğendim. Fiyatı 50 TL olan berelerden siz de satın almak isterseniz thewitchatthebeach sitesine göz atabilirsiniz.


Bir diğer fikir de takvimler. Takvim için ilk önerim sosyopix (göz atmak için tık tık). Sosyopix ailesine seçtiğiniz 12 tane fotoğrafınızı ve hangi ayda hangi görselin bulunmasını istediğinizi anlattığınızda sizin için kişisel bir takvim hazırlıyorlar. Fiyatı 34 TL olan bu takvim bence çok anlamlı bir hediye olacaktır.

Bir diğer takvim fikri ise instagramdaki tinidesign adlı hesap. Tinidesign 12 ayın takvimini aşağıda gördüğünüz şekilde üretip her ayın arkasına bir motivasyon sözü yazmış. Bu fikir benim çok hoşuma gitti. Hem programlı olup hem de motivasyon depolayabiliyorsunuz. Tinidesign'ın ürettiği bu sayılı takvimlerden satın almak isterseniz acele edin her an bitebilir! Fiyatı 29.50 TL.


Bir diğer fikir de mumlar. Bath and Body Works'de sevdiğinize hitap edebilecek binlerce mum bulabilirsiniz ve çok beğeneceklerine eminim. Güzel kokulu mumlar her kadının favorisidir bence :)

Sevdikleriniz odalarına girdiğinde ne kadar sevildiklerini hatırlasınlar veya motivasyon toplasınlar ister misiniz? O zaman bence en güzel hediye Pinterest, instagram, tumblr gibi sitelerden güzel sözler bulup print etmek, sonra da çerçeveletmek.  Güzel sözler için tık tık. Bu fikri instagram hesapları 40-50 TL gibi bir fiyat ile ticarete dökmüş, siz 10 TLden de uygun bir fiyata kendiniz yapabilirsiniz.

Fotoğraf pinterest'den alıntıdır.

Fotoğraf Pinterest'den alıntıdır.
Benim yılbaşı hediye fikirlerim şimdilik bu şekilde! İlerleyen günlerde instagram sayfam üzerinden farklı fikirler de paylaşıyor olacağım. Beni theselproject hesabımdan takibe alabilirsiniz.

Siz sevdiklerinize ne almayı düşünüyorsunuz? Yorumlarda paylaşıp bana fikir verirseniz çok sevinirim. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Share:

5 yorum

  1. Yanıtlar
    1. benim de kesin yapıcağım fikirler arasında :)

      Sil
  2. kavonazları çok sevdim evde bende kavonozları şüsleyip içlerine hediyeler koyuyorum o da çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil