BENEFIT BIGGER THAN BB BIG EASY | BB KREM | MAT BİTİŞLİ

Herkese merhaba!

Sanırım kendime sonunda doğru BB kremi buldum! Binlerce (mübalağa) fondöten ve BB krem deneme sonrası, ilk kez aynaya bakıp da "oh be sonunda aradığımı buldum" diyebiliyorum. Daha önce denediğim fondötenlerden hiç mi memnun kalmadım? Tabiki hayır. Mesela Maybelline Super Stay 24h fondöten hem uygun fiyatlı hem de çok sevdiğim bir ürün olmuştu. Benim için "mükemmel" olmamasının tek sebebi tam mat bitişli olmamasıydı. L'oreal Lumi Magique yine çok sevdiğim bir fondötendi ama o tamamen aydınlık bitişliydi. Maybelline BB kremleri çok seviyordum ama kapatıcılıkları yetersizdi. Ne kadar mat bitişli fondöten sevsem de kuru bir cildim olduğu için kendime uygun ürünü bulmakta çok zorlandım. Bazısı cildimde "cakey" dediğimiz görüntüyü yarattı, bazısı sivilcelenme yaptı, bazısı cildimde maske gibi durdu vs vs vs. Benefit Bigger Than BB fondöten. 


Çoğu zaman satın aldığımız BB kremler aslında renkli nemlendiriciden farksız oluyor. Cildi nemlendiriyorlar, biraz kapatıcılık sağlıyorlar, bazı markalar da (maybelline gibi) ürünün içeriğine salisilik asit vs. ekleyerek ürünün cilt için ek faydalar sağladığını vaad ediyorlar.


Benefit'in Bigger Than BB Big Easy bb kremi adından da anlayabileceğiniz gibi alıştığımız bb kremlerden çok farklı. Ürün daha çok karma ve yağlı ciltli kitleye hitap ediyor; ancak ben kuru ciltli olmama rağmen cildimi iyice nemlendirdikten sonra bu ürünü rahatlıkla kullanıp güzel bir sonuç elde ediyorum. Ürünün iki vaadi var. Biricisi cildi nemlendiriyor olması. İkinci vaadi de yağlanmayı kontrol altında tutuyor olması. İki vaadi de gerçekleştiriyor mu? Evet.

Ürün likit fondöten gibi uygulansa da bitişi pudra şeklinde. Ciltte kadife gibi mat bir bitiş yaratıyor. Ürün pudra bitişli olduğu için ürünü uygularken aceleci davranmanız gerekiyor, çünkü kuruduktan sonra ciltte dağıtması oldukça zor. Ben ıslak bir makyaj süngeri ile rahatça uyguluyorum.


Ürün pudra bitişli olmasına rağmen kesinlikle maske gibi bir görünüm yaratmıyor. Yapısı oldukça ince. Ben cildimde ürünü en fazla sekiz saat boyunca tuttum, herhangi bir bozulma gözlemlemedim. Kapatıcılığı da orta seviyede. Aşağıdaki fotoğraflarda cildimin ürünü uygulamadan önce ve sonraki halini görebilirsiniz.




























Bigger Than BB'nin renk skalası oldukça geniş. Ben her fondöten alışımda en açık rengi satın almama rağmen bu üründe 3 numaralı light/medium rengini tercih ettim. Ürün ilk uyguladığımda fazla turuncu dursa da hemen cildimin tonuna kendini adapte ediyor.

Ürünü Sephora'dan 135 TL gibi bir fiyata satın alabilirsiniz. Ben kesinlikle verdiğiniz fiyata değeceğini düşünüyorum.

Siz bu ürünü denediniz mi, memnun kaldınız mı? Benimle yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim.

Yazılarımdan haberdar olmak için blogumu takibe almayı unutmayın!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.



Share:

5 yorum

  1. Benefit ürünlerine fiyatlarindan dolayi elim gitmiyor ama yazini gördükten sonra not aldim :) yagli ciltler icin uygun olmasi ozellikle hosuma gitti , yazin icin tesekkürler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de hiç elim gitmezdi ama bu ürünü kuzenimin cildinde görünce bir denemek istedim. inanılmaz memnun kaldım kesinlikle tavsiye ediyorum. bazen 50 tl verip memnun kalmamaktansa, 135 tl verip aşık olmak daha cazip geliyor. riskli bir iş tabi :)

      Sil
  2. Açıkçası biraz pahalı geldi, denemeye değer olduğunu düşünüyorum :) bende beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değiyor kesinlikle, ben hiç pişman olmadım :)

      Sil
  3. Ne kadar uzun ve kötü anlatmışsın yarısından sonrasını okumadım sıkıldım.

    YanıtlaSil