FLORMAR EXTREME COLOR LIP MATTE | ZOOM ON MY LIPS

Herkese merhaba,

Pek çok marka ardından sonunda MAC'de likit mat ruj serisini piyasaya sundu. Büyük bir heyecanla mağazaya gittiğimde renk skalası benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. Her markada bulunan, klasik renkler vardı. Ladybegood rengi haricinde gözüme çarpan renk olmayınca da almak istemedim. Pek çok "instablogger" Flormar Extreme Color Lip Matte serisinin MAC'in yeni serisine muadil olduğunu söyleyince denemek istedim. Sonuç: tam bir hayal kırıklığı.


Öncelikle şunu söylemeliyim, ben bu ürünü likit mat ruj sanarak aldım. Flormar mağazasına girip çalışanlara "likit mat ruj var mı" diye sorduğumda bu seri gösterildi. Normalde bir ürün almadan önce mutlaka blog yazıları okurum veya en azından markanın internet sayfasına bakarım, keşke bu seferde öyle yapsaydım çünkü ürünün likit mat ruj ile alakası bile yok. 


Serinin bendeki rengi Zoom On My Lips. Ambalajında kiremit rengi gibi dursa da benim dudaklarımda kıpkırmızı durdu. Bu kırmızılığı sevmediğim için Flormar'ın 205 numaralı dudak kalemi ile uyguladım. Bordoya kaçmayan, çok güzel bir renk oldu. Kırmızı şarap gibi. (tık tık) Ürün "extreme color" vaadini yerine getiriyor, gerçekten dudaklarda rengi göze çarpıyor. 

Serinin rujları "yarı mat" olarak anlatılmış markanın sitesinde. Gerçekten de öyle. Bildiğimiz likit mat rujlar gibi matlaşmıyor; ancak parlak bitişli rujlar gibi de parlak durmuyor. Dudakları hiç kurutmuyor aksine biraz nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyor. Kalıcılığı her ruj gibi, 2-3 saat arası, yemek yediğiniz veya kahve içtiğiniz an bozulur.

Ürünün fırçası ucuna doğru inceliyor. Bu şekil, fırçanın dudağınızın şekline benzemesini ve kolayca sürmenizi sağlıyor. Ayrıca fırçanın kısalığı ürünü sürerken fırçaya daha hakim olmanızı sağlıyor ve hata payınızı azaltıyor.

Serinin çok güzel özellikleri var ama KOCAMAN bir eksisi var. Ruj kesinlikle sabitlenmiyor. Her gülümseğimde ürün dişlerime bulaştı. Rezillik üzerine rezillik yaşadım. Atkıma bile bulaştı. Dudaklarıma o kadar sabitlenmedi ki dudaklarımdaki hissi tıpkı bir lip gloss (dudak parlatıcısı) gibiydi. Bu sebep yüzünden bu ürünü bir daha almayı, kullanmayı düşünmüyorum. Rengini çok beğensemde bu eksisini göz ardı edemeyeceğim.

Ürünün fiyatı normalde 19 TL, şu an indirimde ve 5 TL. Flormar mağazalarından ve internet sitesinden satın alabilirsiniz.

Sizin bu seri ile aranız nasıldı? Sevdiğiniz likit mat rujlar hangileri? Benimle yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim.

Yazılarımdan haberdar olmak için blogumu takibe almayı unutmayın. 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Share:

1 yorum

  1. rengi harika ama bulamadım magazasında artık internetten bakacağım :( sen iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil