MASKARA NASIL UYGULANIR? | ESSENCE LASH BASE

Merhaba herkese, 

Makyaj konusuna ne kadar ilgili olsak da ve sürekli videolar izlesek de el kabiliyeti olmayınca olmuyor. Senelerce denememe rağmen eyeliner çekmeyi başaramadım mesela, ama sonra bant tekniğini kullandım ve kusursuz eyeliner çekebilmeye başladım. Daha sonra da çok sevdiğim "essence waterproof eyeliner"ı kullanmaya başladım. Artık bant kullanmadan, kolayca cat eye yapabiliyorum. Yani düzgün makyaj yapmak tamamen doğru ürünü bulmakla alakalı.


Makyaj yaparken güzel bir sonuç alamadığım bir diğer aşama hep rimel oldu. Kirpiklerimi upuzun gösterenler oldu ama topaklandılar, hacim verenler oldu ama hiç uzatmadı vs vs bu liste uzayıp gider. Kullandığım her rimelde bir sorun buldum kısacası. Ama sonunda bu durumun çözümünü buldum! Maskara bazı! Kim tahmin ederdi her şeyin bazı olduğu gibi maskara bazının da aslında anlamlı bir şey olduğunu. Makyajla bu kadar ilgili biri olarak bu maskara bazını yeni keşfettiğim için gerçekten utanıyorum :(

Bu yazımda Essence Lash Base ürün incelememi paylaşacağım!

Ürün tıpkı maskara şeklinde. İnce yapılı bir fırçaya sahip. Ürünün rengi beyaz. Kirpiklerinize uyguladığınızda kirpikleriniz bembeyaz oluyor. Essence Lash Base kirpiklerinizi uzatıp hacim vermeyi vaad ediyor. Bu vaadini yerine getiriyor da.


Peki ben bu ürünü nasıl uyguluyorum? Nasıl maskarayı fazla sürünce kirpikleriniz topak topak oluyorsa bu ürünü de uygularken çok çok dikkatli olmanız gerekiyor. Ürünün fırçasını ambalajından çıkardıktan sonra ilk yaptığım aşama ürünün fırçasını ambalaja sürüp fazla beyazlıklardan kurtulmak oluyor. Bazen bu aşamayı elime sürerek de yapıyorum. Daha sonra ürünü tek gözüme kirpik diplerimden başlayıp, biraz sağa sola hareketler yaparak uyguluyorum. Kısacası, maskara ile almak istediğim sonucu bu ürün ile veriyorum. Tek kat uyguluyorum. Fazlası topaklanma yapıyor, kirpikleri birbirine yapıştırıyor. Daha sonra maskarayı uyguluyorum. Maskara uygularken elimi hiç kıpırdatmıyorum, sadece kirpik dibinden uca doğru ürünü uyguluyorum. İlk katta kirpiklerdeki beyaz görüntü gidiyor. Ben maskarayı iki kat uyguluyorum. Tek gözüm bittikten sonra ikinci gözümde de aynı aşamaları tekrarlıyorum.

İki gözüm de bittikten sonra kullanmadığım, temiz bir maskara fırçası alıyorum ve birbirine yapışan, topak topak duran bir yer varsa bu fırça yardımı ile sorunu çözüyorum.

Essence Lash Base'den ben inanılmaz memnun kaldım. Dikkatli uygularsanız topaklanma yapmıyor, kirpikleri çok uzatıyor ve mükemmel bir hacim veriyor. Az bir ürün uygulaması harika sonuç veriyor. Bu ürünü kullandığımda takma kirpik takmış gibi oluyorum.

Fiyatı 9,90 TL. Gratislerde bulabilirsiniz.

Sizin kullandığınız ve memnun kaldığınız maskara bazları var mı? Bu ürünü kullandınız mı? Görüşleriniz nedir? Benimle yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim!

Yazılarımdan haberdar olmak için blogumu takibe almayı unutmayın.

Görüşmek üzere!

Share:

0 yorum