REVLON COLORSTAY FONDÖTEN | Karma-Yağlı Ciltler


Merhaba herkese,

Uzun zamandır cildime uygun mat bir fondöten arayışındaydım. Bu arayış zor oldu çünkü kurudan normale dönük bir cildim olduğu için mat bitişli fondötenler genelde cildimi çok kuruttu ve sivilcelenme yaptı. Ama sonunda bu arayışım sonra erdi. Revlon Colorstay Fondöten derdime derman oldu. Bu yazımda sizler için Colorstay fondöteni inceleyeceğim.



Revlonun bu ürünü iki ayrı türde geliyor. Biri kuru ciltler için biri de karmadan yağlıya dönük ciltler için. Ben mat bitişli olan karmadan yağlı ciltlere yönelik olanı kullanıyorum. Ürünü kullanmadan önce cildimi iyice nemlendiriyorum; yoksa kurutuyor. Yani aklınızda "kuru cilti olmasına rağmen kullanabiliyor, beni kesin yağlandırır." gibi bir şüphe olmasın çünkü eğer nemlendirme adımını atlarsam ürünü kullandığımda cildimi botokslu gibi gergin hissediyorum.

Ürünün yapısı kalın. Buna rağmen cildimde sivilcelenmeye neden olmadı. Kapatıcılığı ortadan-yükseğe dönük. Ben az miktarda ürün uyguladığım için kapatıcılığı orta seviyede oluyor ancak daha fazla ürün uygulayarak kapatıcılığını arttırabilirsiniz. Ürünü fazla uygulamak cildinizde maske gibi bir görünüme neden olmuyor, yeterki ürünü cildinize güzelce yedirin. Ben en iyi sonucu Beauty Blender veya Real Techniques makyaj süngerimle elde ediyorum.

Ürün SPF 15 içeriyor; ancak duyduğuma göre yeni çıkaracakları formül SPF içermeyecekmiş.

Colorstay, gün boyunca ciltte kalıyor.
Ürünün iki kusuru var. Biri ambalajı. NARS ve MAC fondötenler gibi bu ürün de pompasız geliyor. Ürünü kullanabilmek bu nedenle bir eziyet oluyor. Bazen makyaj süngerime fazla ürün geliyor, bu da ürünü boşa kullanmama sebep oluyor. İkinci kusuru da ürünü kapatıcılığını arttırmak için fazla uyguladığınızda 3-4 saat sonunda cildinizdeki çizgilere dolabiliyor. Örneğin, benim burnumun etrafında ürünün toplandığını fark ettim. Ancak normal bir miktarda uygularsanız böyle bir sorun ile karşılaşmazsınız.

Bu iki eksi dışında ben Revlon Colorstay fondöten ile çok iyi anlaştım. Kapatıcılığı, kalıcılığı, bitişi ile son zamanlarda severek kullandığım bir ürün oldu.

Sizin sevdiğiniz fondötenler hangileri? Mat bitişli, kuru ciltlilerin de seveceği fondöten önerileriniz var mı? Benimle yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Share:

1 yorum