Ürün İncelemesi | Maybelline Lash Sensational Maskara

Herkese merhaba, 

Yabancı bloggerların/vloggerların ve bazı deneme şansı bulmuş Türk blogger/vloggerların öve öve bitiremediği Maybelline Lash Sensational maskarayı sonunda ben de deneme şansı buldum. Ürünün ülkemizde satışı yok, ben yurtdışı seyahatimden almıştım; ancak mutlaka bazı internet ve blog sayfalarında satışını bulmak mümkündür.


Ürünü denediğim ilk bir-iki hafta boyunca insanların ürünün nesini beğendiğini hiç anlamadım. Kirpiklerimi yok gibi gösterdi, hiç hacim vermedi, hiç uzatmadı, yaptığı tek şey kirpiklerimi ayırmaktı. Ürünün yapısı epey ıslaktı, sürdüğümde kuruması için beklemek zorundaydım ve bir rimelde bunu hiç sevmem.

Kirpiklerimde işe yaramadığını görünce bu ürünü kullanmayı bıraktım. En sevdiğim maskara olan L'oreal Mega Volume Collagene kullanmaya devam ettim; ancak bir süre sonra yeniden denemek istedim. Ve sonuç: harika. Bir ay sonra ürünü yeniden elime aldığımda verdiği sonuç:


  • Kirpiklerim apayrı, hacimli, ortalama bir uzunlukta,
  • Topaklanma sorunu sıfır,
  • Yapısı eskisi kadar ıslak değil hemen kuruyor ve etrafa bulaşmıyor.
  • İstediğim dramatik bitişi kazandırmadı; ancak bunun sebebi bendeki renginin "black" yani siyah olması olabilir. Marka aynı seriye "very black" yani çok siyah rengini de ekledi. Bir sonraki yurtdışı alışverişimde bu rengini deneyeceğim. 
Yani, ilk bir iki hafta ürünün yapısı güzel olmuyor biraz zaman tanımak gerekiyor güzel bir sonuç almak için.Bahsettiğim özellikler ürünü iki kat uygulamanın kazandırdığı sonuç. Verdiği sonuca mükemmel diyemiyorum çünkü ben kirpiklerimin kaşıma kadar değmesini sevenlerdenim, bu ürün aşırı bir uzunluk kazandırmadı.



Ürünün plastik bir fırçası var. Şekli kaşık gibi. İçe bükülen tarafta fırçanın kılları kısa, dışa bükülen tarafta ise uzun. Ürünü uygularken önce kirpik diplerinde içe bükülen taraf ile başlıyorsunuz, kirpik ucuna gelirken fırçayı döndürerek uzun kıllı taraf ile bitiriyorsunuz. (daha iyi anlamanız için maybelline tarafından hazırlanmış video için tık tık.) Maybelline Lash Sensational uygularken işin sırrı, fırçayı sağa sola hareket ettirerek değil, döndürerek kullanmak. Ürünü bu şekilde uygulamak en güzel sonucu elde etmenizi sağlar.

Makyajımı temizlerken Lash Sensational'ı çıkarmakta herhangi bir zorluk yaşamadım. Eğer iyi bir göz makyajı temizleyiciniz varsa sizin de yaşayacağınızı düşünmüyorum.

Ürün yurtdışında 24 TL, Türk sayfalarında 30 TL'ye satın alabildiğinize denk gelmiştim. Satın almak isterseniz ben @pelliniofficial instagram sayfasında satışının olduğunu görmüştüm.

Maybelline Lash Sensational en sevdiğim maskara olamasa da, ilk üçte yerini aldı. Sizin sevdiğiniz maskaralar hangileri? Yorumlarda benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Share:

4 yorum

  1. KEŞKE TC DE DE OLSA AMA FIRÇASINI ÇOK BEGENDİM :)

    YanıtlaSil
  2. Ayni olay bir heyecanla aldigim great lash'te olmustu. Yurtdisindaki maybelline maskaralarinin yapisi urunun oturmasini bekliyo herhalde ise yaramak icin :D
    Ve instagramda severek takip edip burda etmemen buyuk saflik:D

    YanıtlaSil

  3. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++
    Merhaba bi'şey Chris!
    Sana "dizini uluslararası blogspot" konulu kaydolarak blogunuza duyurmak için önermek
    "Dizin" Dünyada 30 milyon ziyaret, 199 Ülke olduğunu! ve 22.000'i aşkın bloglar. Bize katılın gel, kayıt ücretsizdir, sadece bizim blogu takip rica
    Biliyor Uluslararası blog Sözlüğü Kayıtlı Olmak düşünün A Wonderful bloga sahip. Sizin yeri temsil edecek
    Aşağıdaki bağlantıyı ziyaret Ve Blogunuzu Adı Comment Lütfen
    Blog URL
    Sizin Ülke Listesine eklenecektir Yorum Oturumu'nda Çalıştırma Ülke Of Yer
    Sağ tarafta, "yeşil liste", tüm ülkeleri bulacaksınız ve onları tıklarsanız, o Ülkeden bloglar isimlerini bulacaksınız.
    Anlayışınız için registration.Thank sizi doğrulamak için blogumuzu takip Emir
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    mutlu Bloglama
    Ben blogunuza izledi geri takip edin
    Saygılarımla
    Chris
    ++++++++++++++

    YanıtlaSil
  4. merhaba :) bazı teknik sorunlardan ötürü blogumu kapatıp yenisi açmak zorunda kaldım. Sizide takip ediyordum. Yeni bloguma bekliyorum. nesinblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil