Şubat Ayı Makyajım | Günlük Şık Makyaj

Herkese merhaba!

Bugün sizlerle Şubat ayı boyunca işe, yemeğe yani daha şık ama günlük bir makyaj gerektiren yerlere giderken yaptığım makyajımı paylaşacağım. Sabahın erken saatlerinde bir yerlere yetişme telaşıyla bu makyajı yapmaya çalıştığım için hem şık hem de pratik bir makyaj oldu. 



Makyajın cildimde tüm gün kalmasını istediğim için cildime ve göz kapağıma baz uygulayarak başlıyorum. Ben the Balm markasının put a lid on it adlı göz farı bazını ve smashbox'un photo finish fondöten bazını tercih ediyorum. 

Uzun saatler boyunca kullanacağım göz makyajlarında göz kapağıma genelde krem bir ürün tercih ediyorum. Krem farların, normal farlara göre daha kalıcı olduğunu düşünüyorum. Özellikle Maybelline markasının color tattoolarını kalıcık açısından çok seviyorum. 

Bu makyajımda göz kapağıma color tattoolardan on and on bronze rengini uyguluyorum. Katlanma bölgeme Too Faced Chocolate Bar paletindeki en açık kahverengiyi uyguluyorum. Katlanma bölgemin dış köşesine biraz belirginlik katmak için orta koyuluktaki kahverengiyi uyguluyorum. Gözümün dış köşesine yine Chocolate Bar paletindeki en koyu kahverengiyi uyguluyorum. Daha sonra bütün renkleri birbirine keskin çizgiler kalmaması için karıştırıyorum. En son on and on bronze'u yeniden uygulayarak karıştırma sonucu kaybolan rengi yeniden belirginleştiriyorum. Göz pınarlarımı aydınlatıcı ile aydınlattıktan sonra Maybelline markasının gel eyelinerı ile kirpik hizama incecik bir eyeliner çekiyorum. Alt kirpik hizama da kalıcı olduğunu düşündüğüm (benim tercihim MUFE Aqua Eyes göz kaleminden yana) bir göz kalemi uyguluyorum. Bu göz kalemini chocolate bar paletindeki en koyu kahverengi ile dağıtıyorum. 

Kirpiklerimdeki hacmin tüm gün kalmasını istediğim için kirpiklerimi kıvırdıktan sonra Essence maskara bazını uyguluyorum, üzerinden L'oreal 'in Mega Volume Collagene maskarası ile geçiyorum. 


Fondöten olarak Benefit markasının Bigger Than BB Big Easy BB kremini uyguluyorum. Bu ürün ince yapısı sayesinde cildimde kalıp gibi durmuyor, mat bitişi ile de gün içerisinde parlama yapma ihtimalimin önüne geçiyor. Detaylı yazısı için tık tık. Göz altlarıma aydınlatması ve kapatıcılığı ortadan yüksek seviyede olan Collection markasının Lasting Perfection göz altı kapatıcısını uyguluyorum. Ürünün yapısı kalın olduğu için çizgilere dolma yapabiliyor, bunu önlemek için pudra ile sabitliyorum.



Daha sonra günlük kontür rutinimi uyguluyorum. Detaylı yazısını buradan bulabilirsiniz. 



Ruj olarak da gün boyunca tazelemekle uğraşmak istemediğim için kalıcılığı inanılmaz ötesi iyi olan Colourpop ultra matte lip serisinden Chilly Chili rengini uyguluyorum.

Benim Şubat ayı boyunca uyguladığım günlük ama şık makyaj rutinim bu şekilde oldu. Sizin makyaj rutininizde "bu ürün olmadan yapamam" dediğiniz parçalar var mı? Benimle yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, kendinize çok iyi bakın!


Share:

2 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Dudaklarımda ambalajında durduğundan çok daha koyu durdu, ama yine de çok beğendim ben de :)

      Sil