Maybelline Color Show Serisi (Silver Oyster Tekli Far)

Herkese merhaba!

Instagram sayfamda beni takip ediyorsanız (@theselproject) uzun zamandır metalik renkte bir far aradığımı ve aldığım ürünlerin pigmentasyonundan veya yansıttığı renkten memnun kalmadığımı biliyorsunuzdur. Bu ürünlerden biri Maybelline Color Tattoo serisinden Eternal Silver rengi oldu. Color Tattoo serisi epey meşhur olduğu için ve daha önce edindiğim renklerden çok memnun kaldığım için bu rengi de severim sandım ancak malesef öyle olmadı. Eternal Silver rengi gözüme metalik gümüşten ziyade beyaz alt tonlu bir metalik renk verdi. Pigmentasyonu da düşüktü.

Yeni aldığım Silver Oyster rengi sonunda istediğim her şeyi sunan bir far oldu.


Maybelline Color Show tekli far serisi tek uygulamada çok yüksek pigmentasyon vaad ediyor ve bunu gerçekleştiriyor da. Mağazada bütün renkleri elime swatchladım ve pigmentasyonları MAC farlarını swatchladığımda gördüğüm renklerden bile daha pigmentasyonluydu.

Ürün yapısı simli olmasına rağmen tozutma yapmıyor, far uygularken zorluk yaşatmıyor.

Gözde uzun süre kalıcılık sağlıyor.

Ürünü Watsons, Gratis ve Boyner mağazalarından 13 TL'ye veya modagram (tık tık) internet sayfasından edinebilirsiniz.


Ben bu üründen çok memnun kaldım. Siz de metalik gümüş bir far arıyorsanız MAC gibi yüksek fiyatlı markalardan önce Maybelline Silver Oyster rengine bir bakın derim ben.

Siz Maybelline Color Show serisinin tekli farlarını denediniz mi? Hangi renkleri severek kullanıyorsunuz? Benimle yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim.

Yazılarımdan haberdar olmak için sayfamı takibe almayı unutmayın!  Bir de instagram sayfamdaki çekilişime katılmadıysanız mutlaka bir göz atın derim. MAC Smoked Purple ruj, Beauty Blender ve L'oreal Mega Volume Collagene ürünlerini kazanan şanslı kişi siz olabilirsiniz!

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)

Share:

0 yorum