Eylül Ayı Favorilerim

    İstanbul'da yaşıyorsanız son iki gündür sonbahara aşık eden bir hava var dışarıda. Ne çok soğuk, ne de dışarıda yürüyemeyecek kadar yağmurlu. "Bir sweatshirt alsan yeter" tipi bir hava var dışarıda yani, en sevdiğim.


   Eylül ayının gelmesi ve yazın o aşırı sıcaklarının gitmesi ile beraber makyajımda daha fazla ürün ve daha fazla renk kullanmaya başladım. Yaz aylarında makyajdan olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum zira aşırı sıcaklardan gerilmişken bir de eyelinerımın birinin diğerinden kalın olmasını dert etmek istemiyorum.

  Kıyafetimde de sandaletleri her ne kadar çok sevsem de dolaba kaldırıp babete geçiş yaptım. İlk kez giydiğim bir babet vurmadı, eve garip garip yürüyüp acı çekmeme neden olmadı bu yüzden çok mutluyum. Yaptığım bir diğer değişiklik askılı üstlerden t-shirte geçmek oldu. Bu sonbahar süslü püslü kıyafetlerdense daha basic tshirtler ile güzel takıları kombinlemeyi amaçlıyorum.

  Son olarak sonbaharın getirdiği bir diğer değişiklik soğuk kahvelerden sıcak kahvelere geçmek oldu. Kahveyi bir insan ne kadar çok sevebilirse o kadar çok seviyorum. Türk kahvesi olsun, latte olsun, filtre kahve olsun, aromalı olsun her tür kahveyi çok severim. Sıcaksa daha da çok severim. Bu yüzden sonbahar-kış içecekleri beni çok mutlu ediyor.

  Şimdi lafı daha fazla uzatmadan sonbahar favorilerime geçiyorum.


Too Faced Chocolate Bar Paleti: Yaz boyunca NAKED 3 far paletini kullandıktan sonra, Eylül'e pembe alt tonlu renklerin değil de daha koyu renklerin yakıştığını düşündüğüm için bu palete geçtim. Zaten namını duymayan kalmamıştır. Palet hakkındaki fikirlerimi ve renkleri nasıl kullandığımı bu yazımda anlatmıştım. Bence herkesin edinmesi gereken bir far paleti.

L'oreal Lumi Magique Fondöten: Yazın renkli güneş korumaları, renkli nemlendiriciler derken bronz tenime çok ağır fondötenler uygulamıyordum ama havaların soğumasıyla beyazlaşan ve kuru gözüken cildime iyi bir fondöten şart oluyor. Lumi Magique hem cildi aydınlatıp ıslak bir bitiriş sağlıyor hem de orta-iyi bir kapatıcılığa sahip. Eylül ayı boyunca başka bir fondöten arayışında bulunmadım hiç.

Rimmel Wake Me Up Concealer: Eğer göz altlarınızdaki renk eşitsizliğini kapatacak bir concealer arayışındaysanız bu ürüne bakmanızı öneririm, ama aynı zamanda göz altlarınızı aydınlatmak istiyorsanız bu ürün size hitap etmiyor demektir. Okulun açılmasıyla daha sade günlük makyajlar yaptığım için ben renk eşitsizliğini dengeleyecek bir ürün arıyordum, wake me up  bu yüzden çok sevdiğim bir ürün oldu.

Beauty Blender: Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Evet düşük fiyatlı süngerlerden pek bir farkı yok, ama her gün kullandığım ve çok sevdiğim bir ürün oldu. Fondöten ve concealer fırçalarımı bir kenara atıp bi daha hiç dokunmamama vesile oldu. Bir sonraki sünger alışımda daha düşük fiyatlısını tercih edecek olsam da hep kullandığım bir ürün olduğu için favorilerimde yer vermek istedim.

Pastel 15 Numara Daylong Lipcolor: Likit ve dudakta matlaşan bir ruj. Kahverengiye kaçan nude bir renk, bence herkesin sonbahar makyaj çantasında bulunmalı. Adında vadettiği gibi daylong bir ruj değil, içtiğiniz ilk kahvede bozuluyor ama fiyatına göre renk ve performansı bence son derece iyi.

Rimmel 107: Sonbahar makyajımda bu rujdan bahsetmiştim. Kıpkırmızı tam sonbaharlık bir renk. Fiyatı da 15 TL civarında çok uygun. Watsonslarda satılıyor.

Ecotools Eye Enhancing Duo Set: 2 fırça 4 uçlu bu ecetools seti ile göz makyajınız için fardan başka bir ihtiyacınız kalmıyor. Rengi çok iyi dağıtan bu fırçalara siz de bir şans verin derim ben, çok seveceksiniz.



Eylül ayı okul ayı demek aynı zamanda. Nezih'ten aldığım bu defterler bugüne kadar gördüğüm en tatlı defterler. Artık çoğu üniversitede işlenen sunumlar bir sisteme yüklendiği için çok not alma ihtiyacı olmuyor derslerde. Kalın defter hem boş bir masraf hem de çantada boş yer kaplıyor. Bu nedenle 7 TL'ye aldığım bu minik defterler her Eylül favorilerime girmeye devam edecek.


Sonbahar demek aynı zamanda mum demek. Ama bu Sonbahar havalar daha çok soğumadığı için vanilyalı vs kokular biraz ağır kalıyordum. Çiçek İşleri'nin bu sandal ağacı kokusu aromaterapik bir mum yani hem rahatlatıyor hem de mis gibi kokuyor. Zaten benim en sevdiğim parfümlerin içeriğinde hep sandal ağacı kullanıldığı için bu mumu sevmem hiç şaşırtmadı. Siz de bir bakın derim.

Evet biliyorum çok sade, simsiyah, bir özelliği yok ama sadece 30 TL'ye aldığım bu babetler hayatımda ilk kez canımı acıtmadı. Bir kez bile yara bandı takmama neden olmadı. O yüzden bu mucize babetleri favorilerime eklemesem olmazdı. 



Son olarak bu ayın en favori içeceği Starbucks'tan Pumpkin Spice Latte. Tatlı aromalı kahveleri seviyorsanız mutlaka deneyin derim.

Benim Eylül favorilerim bu şekildeydi. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sizin bu ay elinizden düşüremediğiniz ürünler hangileri oldu? Yorumlara yazarsanız çok sevinirim.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. :)



Share:

0 yorum