Gece Makyajı | The Balm Shady Lady vol. 2 Far Paleti ve MAC Smoked Purple

Herkese merhaba!

Uzun zamandır Youtuber Gabriella'nın (velvetgh0st) metalik makyajına benzer bir göz makyajı yapmak istiyordum. Hazır arkadaşlarımla dışarı çıkıyorken de Gabriella'nın günlük makyajını gece makyajına uyarlamaya karar verdim.



Makyajıma hep yaptığım gibi ilk gözlerimle başladım. Öncelikle smashbox eyeshadow primer ile mac paint pot painterly rengini göz kapağıma uyguladım.


 Daha sonra The Balm Shady Lady vol. 2 paletindeki insane jane rengini göz kapağıma, just this once jamie rengini katlanma bölgeme, feisty felicia rengini de gözümün dış bölgesine uyguladım.


Ardından mac jel eyeliner ile cat eye yapıp L'oreal Mega Volume Collagene rimeli kirpiklerime uyguladım. Alt kirpiklerime de far fırçamda kalan feisty felicia rengini uyguladım.



Cilt makyajıma mac studio sculpt fondötenini uygulayarak başladım. Detaylı yazısı için tık tık. Daha sonra göz altlarıma Rimmel Wake Me Up concelarını uyguladım. Normalde göz altı kapatıcısı olarak daha aydınlık bir görüntü sağlayacak ürünler tercih etsem de o gün elimdeki tek concealer wake me up olduğu için bu ürünle yetinmek zorunda kaldım. Daha sonra mac studio fix pudrası ile hem makyajımı matlaştırdım hem de bir tık daha kapatıcılık sağladım. Allık olarak MAC'in A Little Lusty allığını uygulayıp iyice dağıttım.


 Son olarak da dudaklarıma MAC'in Cyber World dudak kalemini ve son zamanlarda epey meşhur olan Smoked Purple rujunu uyguladım. 


Sizin vazgeçemediğiniz gece makyajınız nasıl? Hangi ürünleri severek kullanıyorsunuz? Yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim :)

Yazılarımdan haberdar olmak için blogumu takibe almayı unutmayın!

Görüşmek üzere!

Share:

5 yorum

  1. Ürünler harika çok yakışmış :) blogunu da takipdeyim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Ürünler harika çok yakışmış :) blogunu da takipdeyim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim makyajınızı, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. Ruj çok şık durmuş gerçekten👍

    YanıtlaSil