Too Faced Chocolate Bar Paleti vs. Urban Decay Naked 3 Paleti

Herkese yeniden merhaba,

Geçen sene Sephora'nın dünyaca ünlü Too Faced ve Urban Decay markalarını Türkiye'ye getirmesinin ardından pek çok youtuber ve blogger bu markaların en popüler ürünleri olan Chocolate Bar Paletinden ve Naked 3 Paletinden bahsetmeye başladı. Her iki palet de daha önce far paletlerinde bulunmayan kendi markalarına özel mükemmel renkler barındırınca da bu paletlere olan isteğimiz epey arttı.


Peki bu paletlerin her ikisine de bayılıp iki makyaj paleti almak istemiyorsanız hangi paleti tercih etmelisiniz? Hangi palet daha pigmentli renkler barındırıyor? Hangi palet hangi mevsime uygun? Paletler tozutma yapıyor mu? Fiyatını hak ediyor mu? Bu yazımda sizlerle bu detayları paylaşıyor olacağım. 

1) Too Faced Chocolate Bar Paleti

Too Faced ülkemizden çekilmiş olsa da bu paleti Sephorada bulmak mümkün. Çoğunlukla stokta kalmamış olsa da her gün Sephora'yı arayıp sorarsanız bulabilirsiniz. 

Palet 6 mat, 10 ışıltılı renkten oluşuyor. Çoğu rengin pigmentasyonu çok iyi olsa da bazısı orta derecede. Altın, mor ve bu renkler gibi koyu ışıltılı renkler pigmentasyonları orta derece olup iki kat sürünce rengini tam olarak veriyor. Farlar kesinlikle tozutma yapmıyor, uygulayınca yüzünüz sim içinde kalmıyor. 


Paletin bir diğer güzel yanı içinde hem günlük, hem gece çıkarken, hem yazlık, hem de kışlık renkler barındırması. Bu nedenle tek bir paletle her gününüzü geçirmeniz mümkün. 

Paleti açınca ilk dikkatınizi çekecek olan şey burnunuza gelecek olan buram buram çikolata kokusu olacaktır. Bu koku ben yaklaşık 1 senedir bu palete sahip olmama rağmen geçmedi, bu konuda epey mutluyum.

Farların renkleri paleti açınca plastik bir kağıdın üzerinde yazıyor, bu kağıdı atmamanızı öneririm zira daha sonra renklerin adına bakmak için sürekli internete bakmanız gerekiyor. Paletin içinde standart boyutta olan ayna makyajınızı her an her yerde yapabilmeniz konusunda yardımcı.

Ben Chocolate Bar'dan çok memnunum ve herkese hitap eden tonlara sahip olduğu için kimsenin alınca pişman olacağını düşünmüyorum

2) Urban Decay NAKED 3 Paleti

NAKED 3 içinde gül kurusu renklerini barındıran, binlerce insanın öve öve bitiremediği çok sevilen bir far paleti. 

Palet 2 mat ve 10 ışıltılı renk içeriyor. Renklerin pigmentasyonu orta derece, her rengi iki üç kez üstünden geçerek uygulamanız gerekiyor. Işıltılı renklerin bir kısmı tozutma yapıyor bu nedenle uygularken dikkatli ve yavaşça sürmek gerekiyor. 


Urban Decay Naked 3 paleti ile beraber çok güzel bir far fırçası ve 4 çeşit tester far bazı da eklemiş paketin içine. Ben far bazlarından da makyaj fırçasından da çok memnun kaldım. İçindeki aynayı her an her yerde makyaj yapabilmenizi sağlıyor.

Palette gül kurusu renkleri hakim. Bütün renklerde pembe alt tonluluğu mevcut. Bu palet bana göre daha çok yaza hitap ediyor veya her mevsim gece makyajı da yapılabilir (sağ taraftaki renkleri kullanarak). Ancak benim özellikle sonbahar günlük makyajım kahverengi ağırlıklı olduğu için bu paleti çok sık kullanmadım. 

Eğer pembe alt tonlu renkleri seviyorsanız veya bakır-mor tonlu bir makyaj isterseniz bu palet tam size göre. Özellikle yaz mevsiminde ben bu paleti her gün kullandım ve gelecek yazlarda da elimden düşürmemeye devam edeceğim. 

Siz tek bir far paleti alıp her mevsim onu kullanayım diyorsanız size önerim Too Faced Chocolate Bar paletini almanız, hem renk skalası çok geniş hem pigmentasyonu çok yüksek hem de tozutma yapmıyor. Ama eğer yazın ayrı kışın ayrı palet kullanırım diyorsanız size tavsiyem yaz için Naked 3 paletini almanız; ama pigmentasyonun yüksek olmayışı ve tozutma problemini unutmayın. 

Siz bu paletlerden hangisini daha çok seviyorsunuz? Ürünler hakkınızdaki yorumlarınız nedir? Yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim :)

Yazılarımdan haberdar olmak için blogumu takibe almayı unutmayın.

Görüşmek üzere :)




Share:

5 yorum

  1. canım instagramdan cilekkokulublogun sahibi ayşe ben :) blogunu takibe aldım :)
    cilekkokusublog.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gfc: sel tum adıyla takipteyim sizi ben :)

      Sil
  2. kessinlikle too face palet :) almak istediğim ürünlerin başında geliyor :) seni blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Urban Decay Naked 3 paletini bende satın aldım cok memnunum :)

    YanıtlaSil